En flottig middag!

Idag bestämde vi oss för att beställa mat. Och det var smarrigt med en pizza :)
Har fixat med väggarna inne i rummet idag. Har gått bra och det är skönt att det går framåt. Dock väldigt drygt med en vägg som tapeterna satt så dåligt på.. Eller ja på några ställen så det var lika bra att riva ner allt! Det tog sin tid eftersom på en del ställen satt det hårdare osv osv..
Men jag tar det i lugn takt och gör inte mer än kroppen tillåter mig att göra :)

Nu ligger jag och myser med Rocky som ligger tätt intill mig & älskling som ligger och halvsover bredvid ;)
Tv tittande resten utav kvällen, myyys!


Här en en till som var lite sugen på pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar