Pömsiga..

Idag skulle Kelly och jag åka till MiniKul och leka med andra barnen. Men när vi kom dit så hade dom "jullov" fram till v3.. Så tråkigt! 
Men men.. Då tog vi oss en sväng till Ica & handla lite till middagen:) Fick blir hamburgare idag! 
Efter det så åkte vi hem, jag slängde in maten i kylskåpet och hämtade en avbitare ( eller vad det nu heter ), en sån som man tar av grenar med iaf! Haha. 
Sedan åkte vi ut i skogen för att hämta lite granris som jag satt i krukor utanför ytterdörren :) hmm, hade dock inte de bästa kläderna på mig för skogsfix.. Hade mina stövlar med klack plus en dundervarm jacka på mig! Haha inte tänkte jag på det efter att vi varit på MiniKul och kikat. Jaja, fint blev det iaf :) 

Nu är vi sååå pömsiga. Kelly ska få lite mat och sen sova lite :) 
Å jag ska slumra i soffan en stund! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar