Måndag.

Kelly har absolut inte sin bästa dag idag. Hostar, grinig osv osv.. Tycker synd om henne när hon börjar hosta massor :( 
Men nu har hon sovit ett tag så jag hoppas hon är lite piggare sen. 
I morse ville damen gå upp 05:30, men låg och gosade lite i 20 minuter innan vi klev upp. 
Det kliar väl lite i halsen på henne så i natt har hon sovit oroligt. Likaså jag! 
Jag är faktiskt helt slut idag.. Det kan gärna få bli kväll så att jag får bädda ner mig i sängen :) 
Jaja, dessa dagar kommer de med! Ska rå om vår underbara dotter & ha en riktigt mysig kväll. Vill inte att hjärtat ska vara sjuk:( 


Jag har fixat det som skulle fixas idag. Tvättat 2 maskiner, vikt tvätten, fixat lite annat osv osv. 
Nu ska jag lägga min sista energi på lek & gos med världens finaste tjej❤️ 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar