Lördag.

Klockan var halv 7 i morse när Kelly ville kliva upp.. Jag var inte riktigt lika pigg som henne! Hon hade en lite bökig natt, så min sömn blev vääääldigt hackig. Men men, Jimmy gick upp med henne i morse så jag kunde sova vidare. Det gick ju dock inte, haha! Rocky kom in som vanligt och la sig vid mina fötter. Supermysigt! 
MEN, efter ca 5 minuter så skulle han hoppa ner för att gå och äta mer mat & självklart var sovrumsdörren stängd. Han försöker såklart öppna den men tillslut fick jag gå upp och öppna åt han ;) 
Efter någon sekund när Kelly ser att Rocky kommer ut i vardagsrummet så börjar hon gapa och blir superglad, sååå då kände jag att det var dags att kliva upp.. Haha! Full rulle på mornar här hemma ❤️
Men det är så underbart att ligga i sängen och lyssna på mina älsklingar som sitter i vardagsrummet & pratar & kikar på barnprogram :) 
Detta sker en del lördagar när Jimmy är ledig, då tycker han att jag kan få sova lite extra (så snällt!!). Men hur lätt är det när man hör sina underbara älsklingar prata och fnittra ❤️. Då vill ju jag också gå upp:)


Iaf, vid 9 snåret åkte vi till Smedjebacken för att kika på lite hundträning (svärföräldrarna tränade med Bagheera & Segra) i en inomhushall. Plus en drös andra hundar. 
Åkte hemåt vid halv 12 igen. Kelly var så trött osv. 
Stannade och handlade lite på Willys, men FY FAN vad folk! Plus att jag inte tycker om den affären! Det var kaos.. 
Skönt att all julhandling är klar för vår del :) 




Trött tös på väg hem ❤️


Glada Kelly i sin gåstol :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar