Juldagen ❤️

Bilderna från gårdagen ligger nu på datorn med jag tänkte att jag lägger in dom på bloggen imorgon :) 

Hade iaf en otroligt härlig julafton tillsammans med de bästa. Vi, mamma, pappa, min bror, svärföräldrarna & hundarna :) Kelly var såå glad & mysig hela dagen. Dock väldigt trött mot kvällen. Tar på kraften att busa med mor&far föräldrar och morbror samt träffa på tomten för första gången i sitt liv.. Hon tyckte dock om tomten:) 
Och hennes mängd utav julklappar, haha! Allt var så fint❤️ 
Tusen tack för trevligt sällskap & jättefina julklappar❤️ 


Idag, juldagen, har vi haft en riktigt mysig dag! 
Började dagen med en massa bus med Kelly. Hon skulle självklart leka med alla sina nya leksaker samtidigt:) 
Sen när alla hade vaknat åt vi en god frukost, såg på film och tog det lugnt. Vid lunch tog jag, mamma, pappa oss en promenad med Kelly i vagnen.. Gick upp till coop & handlade lite smått & gott! 
Senare blev det lite middag & nu slappar vi på övervåningen framför en film :) 
Ska hoppa i säng om en stund. 
Mamma & pappa åker vidare upp till mormor i Härnösand imorgon och Robban åker hemåt igen. 
Dagarna har rusat förbi, känns som att dom kom igår! ❤️ 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar