Grön jul.

Det är så dystert väder ute! Regn, grått & plusgrader. Jag vill ju faktiskt ha lite snö på julafton så Kelly kunde åka lite pulka.. Men nej, det verkar som att det blir en grön jul i år. 
Det ska vara plusgrader nu flera dagar i rad enligt vädret på tv. 
Jag vill inte ofta att det ska vara snö ute för jag avskyr verkligen vintern, men i år när man själv har barn så ville jag faktiskt ha lite.. Sen att det inte är någon snö efter jul, det gör mig absolut ingenting. Det får gärna vara snöfritt fram till våren då solen börjar värma och sommaren närmar sig :)  
Jaja, vi ska ha en fantastisk jul. Kellys första jul ska firas här hemma tillsammans med hennes mormor, morfar, farmor, farfar & morbror. Det kommer att bli supermysigt! :) 

Idag fick Kelly ett julkort utav sin mormor & morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar