Tisdag.

Sitter i soffan och har gått igenom alla bilder på kameran. Var en hel drös som jag inte hade fört över till datorn, men nu så är det också gjort :)
Kelly ligger och sover så gott i sovrummet nu.. Hon har sovit sisådär 2 timmar nu. Det brukar inte hända så ofta nu för tiden. Sover nästan max en timme i taget på dagarna.
Sen sover hon kanon på nätterna. I helgen hade hon en natt då hon sov 8 timmar i sträck, det är kanon!
Lilla hjärtat.
 
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Jimmy kommer hem om 20 minuter så då tar jag nog en sväng till affärn och handlar lite käk osv. Vet inte vad vi ska göra för mat.. Är SÅ dåligt på att komma på någon ny rätt att göra så om ni har förslag, skicka gärna!
Tycker att det är så svårt att välja mat på sommaren för jag är nästan aldrig sådär "jättehungrig". Ofta blir det bara något lätt.
Men grillat skulle sitta fint idag. Det återstår att se vad dom har för fet köttbit på Ica. Haha.
 
Sen ska jag ta med mina finingar på en promenad ikväll hade jag tänkt. Kelly är inte så svår att övertala för hon älskar ju det, men mitt stora hjärta är lite svårare ibland ;) Men det brukar gå bra det med =))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar