Filmkväll :)

Vi kom hem vid 1-2 tiden idag. Beställde med oss mat hem på en gång då:) Fick bli kycklingrulle för min del, gott gott!
Körde en maskin med tvätt efter det & sen har vi inte gjort något annat än att kolla på filmer :)
Jätte skönt faktiskt!
Rocky kom in några timmar efter att vi kommit hem. Käkade och "sa hej" och stack sedan ut igen. Åh min underbara❤

Imorgon börjar Jimmy jobba igen så då blir det tillbaks till vardagen igen. Haft det underbart under Jimmys tre semesterveckor:) Fint väder, trevligt sällskap, mycket familjemys tillsammans osv osv.. Kan inte klaga det minsta på denna sommar.

Nu ska jag mysa med mina underbara hjärtan innan det är dags för det minsta hjärtat att sova ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar