Torsdag

Idag vill jag verkligen att vagnen ska komma så vi får hämta ut den! Och hämta ut adaptern till den.
Det har ju gått många dagar över leveransdagen nu.
Men det är väll som vanligt? Det brukar aldrig stämma det där med leveransdagar hit och dit.
 
Nu är också ett fint babygym köpt. Det får jag nog hämta ut på måndag eller tisdag. Känns som att jag inte gör annat än att hämtar ut paket, haha.
Letar nu efter en bra babyvakt.. Vet inte riktigt vilken vi ska välja, någon som har förslag på någon bra?
Vill inte ha något skit med dålig batteritid eller liknade. Så har ni bra förslag så skriv gärna!
 
Nej, nu ska jag byta om och ta mig en promenad upp till Jimmys jobb för att hämta bilen.
Mer än så har jag inte planerat idag. Det får bli en lugn dag! Bara hålla tummarna för ett sms från babyproffsen så vi kan hämta ut vagnen =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar