Sömnen, var är du?

Tror några timmar sömn gömmer sig för mig varje natt. Lite less blir man allt.
Är så trött, men kan inte få en minut extra sömn då jag väl har vaknat en gång.
Jaja, bara gilla läget & vila så mycket som det går på dagarna.

För övrigt så hoppas jag på att ett avi hoppar ner i postlådan i dag. Skulle ha fått ett paket förra veckan(!) med bussgods som inte har kommit till Ica. Det är borta och det konstiga är att i torsdags förra veckan hade det blivit vidaresänt från Ludvika. Och då är det bara hit det ska, men icke!
Jävlar om dom slarvat bort det, vilket jag tyvärr tror att dom har :(



Men på tal om annat så saknar jag våra älsklingar från norr, väldigt mycket! ❤


Kommentarer
Postat av: vickis

och vi saknar er =( snart kommer vi <3 looove

Svar: Ja snart så <3 Älskar er bästa!!
Natta

2013-04-05 @ 16:00:30
URL: http://missviktoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar