Morrn morrn!

Vaknade vid 8 snåret idag. Har sovit gott i natt så det känns skönt. Det är skönt att kunna få vara lite pigg under dagarna. Kvällarna tränger tröttheten på oavsett. Men det är kanske inte så konstigt eftersom jag inte vilar något under dagarna (absolut ingen ro för det) samt att energin i kroppen tar slut snabbt nu.
Börjar bli extremt tungt för min lilla rygg nu. Att sitta längre tid är väldigt jobbigt för ryggen och andningen.. Speciellt efter man har ätit då allt trycker uppåt :)
MEN!! Jag är snart i mål och det känns kanoooon:)

Nu ligger jag i soffan och myser med min lille pojk som självklart också ska ligga och trycka under filten med mig.
Världens mysigaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar