Måndag.

 
Har hållt på hela dagen idag. Det känns också i ryggen o så. Fan att när man väl har börjat så kan man inte sluta. Måste lära mig att andas i mellanåt. 
Men fint har det blivit i alla skåp i köket. Rensat bort en massa skit och fick nästan ett helt skåp ledigt där jag ställde in alla kastruller så nu är det inte så trångt i de förra skåpet där vi hade alla kastruller och stekpannor. 
Klanta till mig hann jag också med. Råkade tappa två gratängformar i golvet.. Gick självklart i tusen bitar! Suck.. 
Har tvättat en massa mattor och kläder också. 
Fullt upp hela dagen med andra ord. Så nu har jag & Jimmy lagt oss i soffan & slagit på en twilight film. Vila ryggen och magen lite :) och självklart mysa med min underbara ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar