Måndag.

Vaknade kvart över 7 av att en granne höll på med motorsågen(!!!)
Så tidigt, hallå?! Då var jag såå less. I ett villaområde kan man åtminstone vänta några timmar till.

Men, då var en ny vecka igång & igår gick jag in i v38. Det närmar sig verkligen!
Hoppas veckan går lika fort som förra veckan gjorde :)
Imorgon när Jimmy kommer hem från jobbet så ska vi på middag hos svärföräldrarna & på onsdag blir det en härlig dag hemma eftersom Jimmy är ledig då :)
Så dessa dagar lär knata på i god takt skulle jag tro.
Helgerna blir vi hemma nu framöver eftersom det närmar sig så pass så vill hålla mig hemma :)

Idag trodde jag att det skulle bli fint väder så jag kunde gå ut och plantera nya uteblommorna som mamma köpte till mig. Men icke! De får stå inne tills imorgon istället :) Grått & tråkigt ute idag.
Håller på & tvättar lite så det får bli mitt dags"nöje" idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar