Idag.

Åkte till Ludvika vid 1 tiden idag. Handlade lite mat till veckan & sen åkte vi vidare till barnmorskan som vi hade tid hos kl två.
Lilltjejen hade vuxit till sig lite o alla mina värden och det såg bra ut. På två veckor hade jag gått upp 0,3 kg.. Eller ja, det var tösen i magen som hade lagt på sig det, så det var ju kanon.
Skönt det :)
Hon hade lagt sig med huvudet nedåt också.
Men på dessa två veckor har man verkligen känt av att hon har vuxit mycket o att hon har bökat en massa. Nu känns det dock en hel del när hon bökar där inne.
Kroppen känner också av en massa nu.. Min rygg vill inte alls hänga med och mina hälar bultar på som två stora hjärtan. Barnmorskan berättade också idag att det är aortan (stora kroppspulsådern) som får tryck på sig när jag ligger på höger sida & ibland när jag ligger på rygg, i och med det så mår jag fruktansvärt illa på kvällar och nätter.
Får likadant när jag får täta sammandragningar som jag fått ganska mycket på senaste när man varit igång för mycket.
Men nu blir det lugnt framöver.
Jag ska ta med älskling på bio någon kväll & ha lite ensam tid. Självklart får vi det i veckorna med men det är inte alls samma sak då han självklart är trött efter jobbet. Då finns varken ork eller tid till att göra det man vill göra eller hinna med.

Nu ska jag gosa ner mig och kika på PSG-Barcelona :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar