Home again.

Då var vi hemma igen :)
Vaknade runt 9 tiden i morse & i natt har jag sovit riktigt bra faktiskt. Skönt! Vi alla bestämde oss för att grilla lite korv och sådär så vi höll oss mätta fram tills vi kom hem.
Efter det så bestämde pappa och Jimmy sig för att ta en liten fisketur på någon timma bara så mamma och jag passade på att åka iväg och handla lite kläder. Mamma köpte massa fina plagg till lilltösa o så och jag köpte en tröja till mig, en till Jimmy och en till lilltösa =)
Sen åkte vi & tanka upp bilen o sen vidare hem där pappa & Jimmy njöt i solen på baksidan. Dom hade glömt nycklar, såklart!
Vi började packa våra saker & gjorde oss redo för hemfärden.
Vad tror ni vi glömde?!??? Jo skötbordsöverdelen!!!! Åh så less jag blev nu när jag kom på det.
Men mamma och pappa kommer upp en helg snart så överdelen förhoppningsvis kommer på plats innan tjejen vill titta ut :)

Nu blir det iaf soffläge och fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar