Helgen

Jag vaknade vid 7 tiden i morse och då var pappa redan vaken. Vi började fixa lite frukost och tajmade in det lagom till Jimmy och mamma vaknade. Kikade på tv och tog det lugnt ett tag innan mamma och pappa började packa ihop och skulle börja åka hemåt. Eller ja dom skulle vara hos min bror & Elina kl 12 för att fira Robban som fyller 25 år imorgon! ❤
Jimmy och jag åkte till Falun samtidigt. Tog en sväng dit för att kika vägen & vart man går in till förlossningen. Kan vara skönt att ha varit där innan det är dags :)
Så vi tog en tur dit framåt och tillbaka.. En snabbvisit =)
Sen handlade vi lite till middagen idag.
Och nuuuu ligger vi i soffan och tar det lugnt. Ska ha en mysig filmkväll idag!


Igår var som sagt jag och mamma iväg och kika på stan lite. Jag köpte (på tiden) mig ett par nya löpskor. Mina andra är inte i bästa skick längre.
Lika bra att ladda upp med träningskläderna nu igen. Bara att lilltjejen kommer ut snart så att man kan börja röra sig på rätt sätt efter ett tag :)
Får se hur mycket som måste tränas bort efter? Har ju som sagt inte gått upp så mycket i vikt under graviditeten. Det mesta jag gått upp är vikt från Kelly & allt annat i magen :) Men jag klagar inte över det!
Jag trycker inte i mig en massa skit bara för att jag är gravid. Det är ju bara en själv som får lida för det sen. Det behöver ju inte vara i vikt kroppen tar stryk utan även i mående!
Det är ju bara att lyssna på kroppen sin. Skulle jag trycka i mig en massa onyttigt skit så skulle jag må pyton.. Både jag & min kropp!
I alla fall,
Hittade lite mer annat smått på stan.. Till Kelly såklart! Lite smått som behövdes innan hon kommer.
Och så har mormor (mamma) handlat av sig till lilltjejen, mycket välbehövligt och fina saker.. Som vanligt :)
Sen så fikade vi och handlade middag till grillningen igår. Åkte runt och kika på lite allt möjligt! Sen när vi var på väg hem (super trötta i kropp och knopp) så stöter vi på trafikolycka o massa sånt och ingen räddningstjänst hade kommit så mamma knatade ut och hjälpte och prata med dom som precis kommit ut ur de krockade bilarna ( hon jobbar inom sjukgrejs ). Gjort illa sig lite här och där! Läskigt.. En hade struntat i stop plikten & kört rakt ut och den andra bilen låg i diket halvt kvaddad.. Den andra var inte heller speciellt vacker efter. Men men..
Iaf,
Vi har så otroligt kul när vi är iväg på våra tripper. Mor&dotter tid är underbart!❤

Vi fick ju förresten skötbordsöverdelen nu också. Äntligen har den kommit till rätta! Mamma och pappa som jagat efter den i halva Sverige, hahaha :) Men nu är den på plats & vi så nöjda!
Tack till min farmor och farfar också som har köpt en babynest till Kelly/oss. Den kommer garanteras älskas utav lilla hjärtat ❤



Men nu kommer lite bilder på det nya samt från vår lördag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar