Härligt!

Har kommit tillbaka efter min sköna promenad. Nu känner jag verkligen av hur långt jag kan gå. Går jag för långt känns det direkt. Trycket är inte roligt då så det är lika bra att ta en runda som är lagom.
Ibland tror jag att jag klarar av allt som jag klarade innan jag blev gravid. Typ som att jag vägrar inse att en del saker faktiskt inte går i samma takt osv osv.. Jag är ganska dålig på att lyssna på min kropp. Men det är nog för att jag mest är less på att vara så "klumpig" och less på att ha en mage som är i vägen för massor. Utan jag VILL klara det ändå.. Förstår ni?
Men snart är jag på bana igen och denna extra tyngd är snart borta :) Det ska bli fantastiskt skönt!
Och då har jag tyngd i min famn istället ❤


Jaja, nu har jag krattat rabatten också. Den var inte så fin med alla gamla löv och gammalt gräs från förra året. Nu ser den lite bättre ut.. Den får bli rensad när tjälen gått ur backen helt :)
Mer vårtecken hittades iaf ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar