God morgon :)

Vaknade vid 07:20 idag. Sovit ganska okej i natt iaf. Har väl "bara" klivit upp fem gånger i natt, haha!
Skulle precis fixa i ordning mig för att ta en promenad upp till Jimmys jobb och ta några kopior på lite papper som ska skickas iväg. Men pratade med Jimmy precis och han hade redan tagit med dom, tagit kopior och skickat iväg dom :)
Han är ju bara bäst!

Så jag slår istället på ett till avsnitt med Skilda Världar. Ska ut i solen en stund sen hade jag tänkt. Mer än så har jag inte planerat.
Vill att leveransen av vagnen ska komma till butik idag så vi kan hämta den snart! Den skulle ju ha kommit igår men gjorde inte det. Hoppas på idag!
Väntar som en tok på ett sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar