Fredag!

Äntligen är det fredag!
Gick upp med Jimmy imorse och åt frukost för att jag var vrålhungrig, haha.
Tanken var att jag skulle somna om efter det men det tog två timmar innan jag lyckades med det. Huvudet värkte på så det var väll det som hindrade mig ifrån att sova.
Somnade om vid 9 snåret och vaknade igen vid 10. Då klev jag bara upp och slängde på mig kläder och ytterkläder för att ta en promenad. Gick upp till Coop och hämta ut paketet som hade kommit. Skötväskan var det!
Handlade lite saker också.. Köpte med mig wienerbröd till Jimmy och hans kollega och gick förbi deras jobb på hemvägen :) Ibland kan även jag vara snäll ;)

Nu är jag hemma och har öppnat paketet och är så nöjd med väskan!

Nu ska jag dra fram snabeldraken och få det lite rent på golven här hemma.. Försöka iaf. Promenaden vart lite för lång för mina hälar samt ryggen. Jävla tyngd man bär på dååååååå... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar