Dagsnöjet.

Jag kände mig ganska rastlös så fort jag vaknade idag. Konstigt, men vissa dagar är så..
Och det är ju inte så att man är gjord utav energi för tillfället.
Men jag bestämde mig för att flytta ut en byrå från vårat sovrum och ställa in spjälsängen eftersom vi kommer att ha henne med oss i början. Det gick bra och en tavla som jag fixade i ordning fick också komma upp på väggen. Tre bilder från ultraljudet. Så nöjd över att vi fick så klara bilder!
 
Sen uppkom ett problem! Vart ska jag ha den fula byrån i furufärg? Ingenstans, ville nog mest slänga ut den och aldrig mer se den.

Men jag bestämde mig för att lasera den vit och se hur det blev. Kom på mer och mer som jag kunde göra med den eftersom.. När jag hade laserat den så kom jag på att jag kunde sätta tapet i bakgrunden ist för att vitlasera det med. Så upp och hämta tapet och tapetklister. Mätte, skar i ordning allt osv osv...Startade med det och det gick bra.
Hmm.. vad skulle jag nu göra?
Vill ju ha en liten ställning i Kellys rum som jag kan hänga lite kläder på men idén slog mig att jag skulle göra en liten öppen garderob på ena sidan ist för dessa fula hyllor som satt innan.
Skulle leta efter någon stång som jag kunde ha för att ens kunna hänga galgar på. Gick upp och rotade lite bland en massa saker och hittade en svart stång som man använder om man vill ha fler längder gardiner ni vet..
Dock så var den för lång. Haha men jag hade självklart bestämt att jag ville ha den!
Gick ut i garaget och slet med alla verktyg som Jimmy äger och har för att få av den. Jupp tillslut gick det och jag fick av den precis där jag hade gjort ett slarvigt märke efter att jag mätt.
Tog en tjockare spik och hamrade in lite på sidan mot lådorna så att jag skulle få in den sidan jag hade brytit av stålpinnen. Alltså i ett hål. Den andra sidan pressade jag in så det sitter stenhårt :)

På med galgar & så var jag nöjdare än jag någonsin hade trott att man kunde bli av den skitbyrån!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken skillnad! Blev ju jättefint :D
fick lite inspo till min framtida bebis.

Kram / Ny trogen läsare

Svar: Ja visst blev det =) Tusen tack! Vad roligt att du fick lite inspo & vad kul med en ny läsare :)


Kram
Natta

2013-04-24 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar