Nu så..:)

Helgen har varit fantastisk! Haft min mamma och pappa här under helgen. Har varit lugn & skön och super lång, känns det som:)
Nu känns det bra att Komma igång med bloggandet igen. Har verkligen inte haft någon tid eller lust för det i några veckor.
Ska fixa lite på sidan hade jag tänkt, blir till att slänga upp en ny header också. Dock så passar den jag har nu eftersom den är lite "höstig". Så den kanske får stanna ett tag till :) återstår att se..

Har haft super kallt två mornar i rad nu. Minus(!!!!!) grader tom.. Men dagarna har verkligen varit super fina med mycket sol!
Idag håller vi oss nog inomhus framför tvn. Solsidan säsong 3 har ju premiär idag vilket är ett MÅSTE att se :)
Blir en mysdag innan det är dax för en ny arbetsvecka i morgon.
Börjar närma oss halloween vilket gör att det blir fullt upp på jobbet om någon vecka :)


Några bilder från lördags. Mamma och jag åt thai på stan, en liten bild på min nya väst & sen en bild på en otroligt burrig & kall morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar