God morgon


Har ni också snö?
Verkar ha kommit lite över allt. Burr!


En ledig dag står på schemat & jag ligger fortfarande kvar i sängen.
Borde sova, men kan inte! Suck..
Vill att vår nya soffa ska komma idag. Den borde göra det men man vet ju aldrig med leveranser ;)
Hoppas iaf!

Ska strax hoppa upp ur sängen & flytta mig ut till vardagsrummet. Göra god frukost & mysa framför tvn :)
Ska för det mesta vila min rygg idag, men vet inte riktigt hur det ska gå om soffan kommer, haha. Förresten så går det inte annars heller.. Kan ju inte ligga som en latmask i soffan hela dagen, nej nej..
Kan o kan, kan jag väl.. Men den ron finner sig inte ofta i min kropp en hel dag.

Snart är det helg också. Ska bli skönt med en hemma helg som jag längtat efter. Få någonting gjort kanske, för en gångs skull :) Nu orkar man inte ha saker planerade varje helg för då skulle huset se ut som en soptipp eller nått, haha. Orkar ju knappt hälften av det jag orkade förut. Försöker iaf ligga i så gott det går =) Mer kan man inte göra..

Men nu ni, nu ska jag trycka i mig lite varm oboy och en macka :)
Hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar