Efterlängtade helg!

Nu är fredagen gjord. Trodde aldrig att jag skulle bli klar på jobbet idag då jag kände mig som en zombie.
Har flera nätter sovit som en påse jordnötter. I natt var katastrofal!
Somnade vid 22.. vakna 01, vakna 02:15, vakna 03:50 och låg vaken till 05:45, sov 45 minuter & sen var det dax att gå upp för att jobba.
Att inte få bra sömn gör mig galen! Förstör mina dagar helt och hållet. Sover ju bara när jag kommer hem fram till att Jimmy kommer hem..
Jaja, hoppas att detta blir bättre snart. Känns bara livsfarligt att sätta sig i bilen på morgonen, haha.
 
Ja så kan det vara. Ska lägga mig (som vanligt) en stund nu.. Sen ikväll ska vi träffa svärmor, Markus & lilla Nova. Ska bli trevligt!
Men ska jag klara mig längre än 9 ikväll så måste jag blunda nu, gäsp gäsp!
 
Hörs sen. Trevlig fredag, förresten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar