Lördag

Då var det lördag & ja, jag är vaken. Blev väckt kl 05:10 i morse.. Eller ja natt för min del.. Haha. Somnade om lite efter men gick upp från sängen vid halv 9. Så ja, jag är super trött idag! :)

När vi gick ut första rundan så möttes man av snö på marken. Suck!! Trodde verkligen att det var slut med de nu men oj så fel jag hade. Aprilväder..
Dock så hade det bara kommit typ 1-2 cm så det var kanske inte hela världen :P

Blir till att vara inne hela dagen idag. Känner mig krasslig & gjort det nu i 2 dagar. Öronen skär verkligen & halsen mår sådär. Å jag får ABSOLUT INTE bli sjuk nu! Håller mig gärna inomhus nu! Men idag blir det bara massa mys med älskling. Nu är vi hemma hos oss.. Myser med Rocky som en tok & nu ska jag sova någon timma så jag blir lite piggare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar