Tisdagen gjord..

Då har man slagit sig ner i soffan nu. Full fart på jobbet nu när det närmar sig midsommar., så jag är lite småtrött i huvudet. Men dagarna rullar på som vanligt!
Slog en signal till Viktoria påväg hem för att checka av lite inför midsommar & lite sådär. Men allt är under kontroll så nu är det bara invänta torsdag så att man får åka någongång. Ska upp tidigt på torsdag morgon också, kommer att vara så jäkla trött!! Men men, bara upp och jobba & tagga till en grymt härlig helg!! Det kan jag garantera att det blir..
Ska självklart hälsa på min mormor när vi väl är där uppe. Det får bli på lördagen då man säkert mår för*ävla bra, haha :) Får flirta lite så hon kan göra lite pannkakor.. Dom är så goda! Får bli bakislunch... haha.
 
Imorgon blir det till att tvätta lite kläder som ska med. Beställt lite smått och gott som kom hem i fredags. Klänning till midsommar samt en drös smycken. Som sagt så får vi hoppas att vädret är bra, annars kan det bli lite små kallt med kort klänning. Blir det kasst väder kör jag nog på mina vita jeans med kavaj. Har definitivt inte lust att frysa..
 
Men nu ska jag gå ut & sätta mig i solen en stund.. Synd bara att det blåser lite..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar