Måndag-gäsp!!

Go kväll! Strax god natt. Är skiiiiiiit pömsig. Kom hem från jobbet vid 5 snåret. Hämtade Jimmy och sen åkte vi hem & drog på oss träningskläderna.
Åkte iväg & tog en sväng i spåret. Fruktansvärt skönt!

Kom hem, tog en dusch, åt tacos & la oss i soffan.. Ganska trötta nu faktiskt. Ska nog lägga mig i sängen och slå på en film som man kan somna till :)
Imorgon väntar en ny arbetsdag & en sväng i spåret!
Ska oxå försöka klämma in en solning. Beror på när jag kommer hem från jobbet.
Så tråkigt nu när det är skit väder ute. Fick ju så fin färg då det var så varmt och fint ute för någon helg sen. Den försvinner ju så måste försöka hålla lite kvar ju ;) Vill gärna inte se ut som en blekfis i juni?!! Dock behöver jag nog inte oroa mig för det.. Haha.

Jaja, nu är det dax att lägga sig i den underbara sängen.

God natt & sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar