Hemma från grekland

Vi kom tillbaka till Sverige i tisdags. Eller ja, onsdag kan man säga eftersom vi kom ut från Arlanda halv 1 på natten & kom hem vid 2.. Var skapligt trötta efter all väntan på hemresan. En helt otroligt härlig vecka hade vi iaf ute på Korfu. Strålande sol och 40 grader hela veckan. Inte en skymt på dåligt väder! Trivdes som fisken i vattnet. Jag kan tyvärr inte lägga in bilder här på bloggen förrän på söndag. Vi är som sagt hemma hos mina föräldrar & jag har inte haft datorn med mig för att vi skulle vara borta en vecka. Men!! På söndag kommer en hel drös med bilder från pappas 50 års firande och självklart massor av bilder från vår vecka i Grekland. Tog ca 1500 bilder i Grekland så jag har lite att gå igenom först :) haha.. Jaja, så kan det vara. Uppdateringen har varit sämst, men jag hade varken dator eller mobil med mig utomlands. Vi hade med oss Jimmys mobil men jag tog bara två bilder med den eftersom jag hade kameran med mig hela tiden. Ni får dessa två från Jimmys telefon så länge. Ett från hotellrummet (ser dock inte havet då det är mörkt, men vi hade fantastisk havsutsikt) & en bild från en båttripp vi var på. Där vi badade i lagun osv osv.. Mer om det då bilderna kommer upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar