Söndag & jag är sjuk!

Ååh... jag har bara väntat på att jag också skulle bli sjuk! Det är så många som är eller har varit det nu/nyss. Trodde jag skulle klara mig och har inte känt mig de minsta sjuk. Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss brändes halsen och så fick jag ont i öronen. Suck.. Självklart förstod jag vad som väntade.
Vaknar idag. Förkyld, ont i halsen, feber? och känner mig som en zombie. Inte ens orkat tagit mig upp ur sängen.
Tror dock att det kommer lite efter att vi gick hem i torsdags då det var svinkallt och blåste en hel del!
Men men, that´s life!

Imorgon är det nya tag ändå. Ställa klockan och upp å jobba! Ska vila massor idag så jag kanske förhoppningsvis känner mig liiiite bättre imorgon.
Avskyr att vara sjuk. Dock är jag det väldigt sällan!

Jag som hade så en del att göra idag. Bla rensa ut allt i förrådet under trappen & fixa in alla julsaker som ska ner idag. Men orkar jag? Fast det är dumt och jag bör vila en hel del idag för att bli frisk! Så Nix :)


Nu ska jag upp och dricka varm oboy och äta frukost framför brasan som min älskling har fixat ♥ Du är bäst!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar