Mysss

Sitter i soffan och myser med Rocky som ligger här och har brett ut sig.. haha.
Brasan är självklart(!) tänd. Super skönt här inne nu. Ska kika om det går något bra på tvn. Jag som väldigt sällan kikar på tv när jag är hemma på dagarna. Men nu är det så att Jimmy har varit hemma på lunch & självklart åkte tvn på då, hehe.

Kunde inte somna om i morse efter att dom hade varit här. Blev pigg istället. Drog fram dammsugaren och efter det så skurades hela huset. Nu är det rent och luktar skiiiiiit gott (:
Så nu är jag trött men samtidigt vill jag göra något. Funderar på att fixa lite i förrådet under trappen men vet inte vart jag ska ställa alla delar till den j*kla tv/bokhyllan. Den har legat där isär i ett år nu. Vill definitivt inte ha upp den heller. Dax att åka iväg och slänga den. Onödigt att den bara ska ligga och ta plats. Plats till andra Nödvändiga saker!
Får se vad jag ska hitta på.


Ska mysa ett tag till framför brasan och med min älskade Rocky.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar