Måndag.

Och jag är fortfarande sjuk. Kände mig otroligt svag och trött imorse när klockan ringde. Huvudet ville explodera.. Och jag ville bara gräva ner mig själv och komma upp igen när jag är frisk. Men icke icke.. Det var bara och hoppa in i duschen och förbereda sig för arbetsdagen. Eller ja, en kort dag vart det (tack och lov). Tror jag slutade runt 12:30 tiden. Dessa 4-5 timmarna tog på krafterna! Men tacka för att mina måndagar är relativt sköna med två butiker. Dock så var det kampanj förra veckan och vinterkampanjen satt jag upp idag så det fanns och göra om jag säger så..
Imorgon är ny dag och jag hoppas verkligen att jag kan få må lite bättre då.

Som det känns nu så känns det .... förjävligt! Ögonen blanka, ögonlocken tunga, snuvig, hostig & febrig.. Jag säger bara - kom inte i närheten av mig nu! hahaha..

När jag kom hem blev det varm oboy och så som gjorde susen verkligen.. Det brinner i kamin nu och värmen sprutar ut. Skönt! Men snart så kommer vår nya kamin. Kanske inte nämt det? Iaf så är en ny kamin köpt och så snart som möjligt kommer dom(företaget) med den och installerar och fixar allt nytt. Skulle ta två dagar & sen är allt fixat! Det kommer bli så fint & skönt med en helt ny fin tälgstenskamin.



Bild på vår får ni se när den är på plats. Men det är en likadan som på bilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar