Måndag måndag måndag..

Första dagen på denna vecka avklarad. Lite seg idag med det har gått bra för de.
Nu sitter jag hemma och trixar lite med mitt schema till den veckan som vi ska installera Parrot´s ute i en del butiker. Försöker få ihop det så bra som möjligt. Dock svårt att veta hur länge allt tar. Men så kan det vara!


Jätte skönt nu när det börjar bli ljusare på kvällarna. Eller ja, iallafall på eftermiddagarna.. Känner mig genast mycket piggare när det är ljust en timma extra. Nästan mer än så? Har iaf varit super fint väder hela dagen idag. Klarblått, sol och någon enstaka minusgrad. Till och med solen värme lite idag. Våren närmar sig! Tror jag aldrig saknat vår/sommar såhär mycket? Förra vintern var absolut MYCKET värre.. men då tillbringade vi ändå 2 veckor i solen i Januari månad.
Denna vinter har varit mild och det tackar jag för... men saknar värme något fruktansvärt..




VS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar