LEDIG!!

Åh så skönt!

Nu har jag gjort denna dag också. Tiden bara rusade iväg idag vilket jag tackar för. Imorgon är jag ledig och det ska bli super skönt!
Ska vara hemma och fixa lite. Städa, tvätta osv osv.. och självklart bara ta det lugnt. Lata mig som aldrig förr.. haha.
Ska strax börja med maten. Hemmagjord potatismos med egna biffar, mmmm så najs!
Och ikväll lovar jag att det kommer in bild på nya kaminen. Lite seg med att föra över bilderna, jag vet..
Ska kika om det har kommit ut några nya bra filmer. Har varit kasst med det nu ett tag. Finns absolut inget att titta på. Har ni något förslag på någon bra NY film?
Tell me then!


Ska sätta igång med maten.. Annars blir jag sittandes här i evigheter.



Saknar sommarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar