Fredag imorgon !

Jobbade mina fredagsbutiker idag istället för imorgon. Har dock en butik imorgon som jag inte kunde ta idag. Sen är jag ledig & vi åker ner till mamma & pappa imorgon kväll och stannar över helgen =)

Imorse vid 8 tiden kom kaminkillarna & började riva ut gamla kamin, rör & skorsten. När jag kom hem från jobbet & så så hade dom fått in vår nya fina kamin. Den sitter nu på plats med det är en hel del till som ska fixas & det gör dom imorgon! Så imorgon ska allt vars klart:) så jävla kul. Och den är otroligt snygg & stilig!
Blev helt annan yta i vardagsrummet när den gamla fula kaminen åkte ut o den nya in.
Jätte nöjda är vi iaf! Så imorgon ska skorsten och resten på plats.

Så vi börjar vår tripp ner till Åker på senare eftermiddag men det gör inget för då hinner lillskiten (Rocky) vara ute hela dagen imorgon och på lördag kommer svärföräldrarna förbi och kikar till honom :)

Nu - hopp in i sängen & slå på en film!

"före o efter" - bilder från kameran kommer när allt är klart! Imorgon dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar