Söndag!!

Trött söndag idag.. I fredags kom Evelina och Markus hit. Vi åt & drack gott, spelade spel och hade det skit trevligt :) Eve & jag gick och la oss vi 4 på morgonen och jag lovar... Det kändes igår! Var helt död hela dagen igår. Vaknade till lite på kvällen.
Igår var vi hos svärföräldrarna och chillade, trevligt! Gick hem vid 1 tiden och när vi kommer hem såg vi att det var 27,5 minusgrader ute.. Förstå hur min näsa var.. ISKALL!!
Idag är det då en tröttis dag.. Jimmy väckte mig vid 9 tror jag den var. Då hade han fixat en brasa osv så det var kanon skönt inne :)
Har varit iväg & handlat lite till middagen idag.. Potatismos finns kvar sen i fredags så det blir plankstek idag med. Höhö söndagslyx...

Bilder i från fredags kommer ut senare..


Nu ska jag ge Rocky lite water från kran, såklart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar