Måndag -21 år..

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. Handlat lite mat tills ikväll som älskling o jag ska moffa. Inbakad Nötytterfilé m klyftisar :) mums.. Och så var man 21 år då. Känns dock ingen skillnad. Det är ju ändå inget speciellt man fyller ;) Har fått otroligt fina presenter utav familj, släkt & vänner som jag är otroligt glad och tacksam över. LOVE you all..
Imorse fick jag frukost på sängen av min underbara älskling och Jeffrey Campbell skor =) TACK min underbara älskling! Love you.
Och miljoner kramar och tack till alla som har ringt och skrivit.

Nu ska jag slå på BB 24/7 och slappa till. Senare kommer svärföräldrarna över på fika :)

Puss & kram.



Förhoppningsvis har jag inte åldrats såhär mycket i facet.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar