God morgon härliga torsdag!

Härligt att få sova ut.. Var tur att Rocky väckte mig halv 11 annars skulle jag ha sovit vidare, haha. Han psykar mig verkligen. Hela morgonen! Började med ett slick i ansiktet, sen så sitter han nedanför sängen & jamar och slutar med att han sitter i hallen & råstirrar på mig! Aah, det går inte att somna om då! Men men, upp för att göra lite nytta.. Vet inte riktigt vad jag ska börja min dag med :)
Så skönt att bara vara hemma och dona lite när jag är ledig som denna unnnnderbara torsdag.

Nu kom Rocky upp i sängen så nu kan jag nog ligga kvar ett tag till, haha..
Han är så go.. Han gör exakt likadant med sina tassar som jag gör med mina fingrar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar