Sjukstuga

Välkomnar feber med en sur min. Förkylningen håller också i sig men har blivit värre.
Känner mig väldigt mör i hela kroppen och jag orkar inte mycket alls. Har iaf orkat slänga ihop lite mat och hängt tvätt idag. Jag har en sån tur som har världens bästa sambo som fixar och donar här hemma ♥
Han serverade precis varm oboy som var väldigt välbehövligt. Gott!
 
Ska känna efter och se om jag ska jobba imorgon. Tänker inte pressa kroppen om jag mår såhär. Skulle det bara var mig själv att tänka på så skulle jag ha jobbat, men nu är vi två som ska må bra i min kropp =) Men det återstår att se hur jag mår ikväll!
 
Ska kika klart på fotbollen sen är det solsidan som väntar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar