Onsdag

Har haft lördagsfeeling hela dagen idag. Men icke, det är ju torsdag! Alla lediga dagar hit och dit gör en knäpp. Se det inte som att jag klagar för jag klagar absolut inte över de underbara lediga dagar jag har. MEN man har inte så stor koll på dagarna, haha. Men imorgon jobbar jag på igen!
Efter jobbet ska vi fira jul med Svärföräldrarna, Markus, lilla Nova och Jimmys farbror m familj. Ska bli mysigt!

Sen efter imorgon så är det slut med jul och allt vad det innebär. För det mesta så är jag trött på julmat. Men nu har vi ätit lite annat i två dagar så det var så gott! :)
Så imorgon blir sista julmaten för i år! ;)



Annars idag så har jag bytt lite rum. Haha. Min Walk in closet flyttades upp till förra gästrummet och gästrummet flyttades in till de rummet vi hade gymet i. Så nu är mitt gamla walk in closet rum tomt. Det är självklart där vi ska ha lillhjärtats rum. Vår lilla flicka ska få så fint rum <3
Så det har tagit ganska många timmar från denna dag, men shit så nöjd jag är!
Har tyvärr inte tagit några bra bilder med kameran men jag gör det imorgon när jag kommer hem från jobbet. Ska försöka hinna med det iaf :)
Har nog någon suddig bild på mobilen som jag kan slänga ut så länge. Dock är det inte klart i något rum än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar