Mätt och lite smått seg!

Har bäddat ner mig i soffan med min älskling! Täcke och kudde i högsta hugg =)
Dagen har flytit på i bra fart idag. Fick julklapp på min första butik jag var på imorse, choklad och lite gott! Orden och klappen, det gjorde verkligen min dag. Blev så glad :)
 

Nu efter maten vart jag lite smått seg och det verkar Jimmy också vara som redan slumrat till i soffan. Här lär vi ligga hela kvällen, haha. Idag kommer det ju lite OK program på tvn. Men bäst av allt är Morden i sandhamn som jag har fastnat riktigt mycket för =)
 
Imorgon ska det hinnas med mycket. Ska tvätta lite som behövs i helgen, städa, packa ner julklapparna och sen packa väskorna så att det också är klart på fredag så vi bara kan dra iväg när Jimmy kommer hem. Ska en sväng till Kupolen samt stan i Borlänge innan vi åker vidare mot Falun för ultraljudet och efter det börjar vi vår färd ner :) Shit vad trötta vi kommer att vara. Blir mycket framåt & tillbaka. Men men.. det ska gå finfint det där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar