Lördag!

Nyss vaknat.
Ska gå upp och ta en dusch eller så ska jag ligga kvar och göra ingenting. Är så uttråkad så det finns inte & ingenting finns att göra. Möjligtvis åka till stan för att handla lite så jag kan känna mig bekväm i något klädesplagg som jag absolut inte gör nu. Skulle vilja gå i mjukisar hela tiden & då är det illa.
Jobbarbyxorna sitter som.. Jag vet inte vad! Och har ingen bekväm bh och ååååååååå.. Apless med andra ord :)

Viktoriaaaaaa vart är du? I need you!! Ja, juste vi bor aslångt ifrån varandra :( Tänk om vi bodde närmre varandra och kunde ses jämt, när vi ville, eller sist men inte minst, när vi behövde varandra som mest! miss you soooooo!! <3


Kommentarer
Postat av: vickis

JAAA jag sitter ända här bortaaa =( saknaaar dig som f********n <3 Tänk vad najs om vi skulle bo i samma stad,drömma kan man alltid göra;) haha love u hjärtat!!

Svar: Ja, låååång lååååång borta :( Åh jag dig/er!!!! Ja tänk vad underbart det skulle ha varit. Ja dom drömmarna är dom bästa iaf =) Älskar dig <3
Natta

2012-12-29 @ 17:32:35
URL: http://missviktoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar