God Morgon Lördag!

Har sovit fruktansvärt dåligt och jag är så trött!
 
Har så mycket i huvudet som jag bollar framåt tillbaka hela tiden. Och självklart kommer allt upp på nätterna när jag kan slappna av lite ialla fall. Ligger vaken timmar och bara funderar på vad jag måste och ska göra och hur skiten ska lösas! SUCK!!!!! så less...så trött! Energi, vad är det?
 
Så färdig klagat!
Idag så ska vår gamla soffa och två fåtöljer putsas av lite innan köparna kommer och hämtar dom i veckan.. Skulle tro att det blir i veckan. Skönt att bli av med den soffgruppen nu när vi har ny härlig soffa :) Dock så står det i garaget så de stör inte..
Sen ska det dammsugas och tvättas kläder. Ja.. det är nog den lördagen. Sen vet man aldrig vad vi hittar på.. Dagarna brukar inte alltid bli som planerade, vilket är väldigt skönt ibland =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar