Gäps, prosit och suck..

Japp, så ser det ut här hemma.
Dock så har febern släppt lite och det känns bra.
Stannade hemma från jobbet idag. Bättre att vara hemma och krya på mig än att köra med kroppen som redan är helt slut av förkylningen. Första gången jag är hemma sjuk på över 1 år. Eller ja, jag har rättare sagt aldrig varit hemma från de jobbet jag har nu. Men som sagt.. Nu har jag en till att tänka på och då är det viktigt att jag också mår bra :)
 
Vaknade när Jimmy gick upp idag. Kunde inte somna om så låg och drog mig lite innan jag tog med täcke och kudde till soffan. Tog lite frukost med varm oboy. Gottigott=)
Tog nyss en dusch så att jag skulle vakna till lite. Känns dock som att jag ska vara i viloläge hela dagen så att jag känner mig bättre imorgon för då är det dax för jobb igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar