Fredagsmys

Jobbat i vanlig ordning idag. Kom hem vid 2 tiden tror jag att det var.
Fixade lite hemma innan jag åkte iväg och handla lite som jag hade glömt köpa och efter det hämtade jag Jimmy från jobbet :)

Vid 16 tiden kom dom som skulle köpa vår soffa o fåtöljer som vi hade innan den nya soffan. Det gick väldigt snabbt vilket var skönt för jag och Jimmy var hungriga som bara den!

Idag gjorde vi julmat. Mums vad gott det var! Köttbullar, prinskorvar, julskinka, potatis. Och så gjorde jag revbensspjäll till älskling =) Det är det ända som behöver finnas på ett julbord för min del, haha. Och gräddfil såklart!

Nu blir det soffmys tills det är dax att sova :)

Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar