En dag som vi skulle kunna hoppa över..

Inte för att det är en dålig dag på någe vis men vill bara att det ska bli fredag! Haha.
Vaknade ganska tidigt i morse men låg kvar i sängen till halv 10 tror jag det var. Jätte skönt!
Vid halv 11 kom Jimmy hem på lunch, vi åkte iväg och åt lunch på Gästis vid halv 12. Pannkakor! Mums.
Proppmätt nu.

Ligger nu i soffan och kikar på tv. Men ska resa på mig och börja med första maskinen med tvätt. Sen ska jag dammsuga så att det är fint här hemma när vi kommer hem! Packa ner kläder samt julklappar ska också göras.. Och sist iväg och handla.
Hur ska jag orka allt med denna förbannade täppta näsa? Förkylningen vägrar att släppa! Blir ju dubbelt så jobbigt när man bara kan andas med munnen.. Nässpray går inte heller för då förblöder jag från näsan, som igår! Hahahah..

Jaja, det är bra att jag har mycket att göra för då går tiden fort. Vill bara att det ska bli fredag nuuuu.. Kommer inte kunna somna ikväll :) Men nu är det nära, tycker nyss att vi var i v11 på inskrivningen hos BM & fick veta att vi skulle på ultrat denna vecka. Men det har nästan gått 9(!) veckor sen dess.

Dags att börja annars blir jag klar i natt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar