Måndag- seeeega måndag.

Har precis kommit hem, eller ja, för ett tag sen. Älskling & jag åkte upp till malingarna & fiskade lite efter att vi hade kommit hem från jobbet.. Och åt lite innan hann vi göra :) kameran hängde självklart med och några bilder blev det allt som jag tänkte lägga upp sen. Har dock inte kikat igenom de än. Men dom kommer upp så fort jag fört över dom till datorn.
Vi var dock inte ute så länge för Jimmys spö gick av.. Av någon anledning. Väldigt märkligt! :S

Men men.. Nu ligger vi i soffan & tar det lugnt. Klockan är redan snart åtta? Shit, tiden man har hemma efter jobbet rusar bara förbi. Jaja, måndagen är iaf gjord nu :) skönt!


Har iaf haft en fantastisk helg nere i åker hos mina föräldrar :). Vi har grillat, spelat kubb, myst & haft trevligt med mamma och pappa.
Träffade också härliga vännerna & hade kanonkul! Var skönt att få en långhelg nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar