I need this time.

Kom hem från jobbet vid halv 2 om jag inte minns fel. Skönt var det iaf! Passade då på att ta med kameran ut för att knäppa lite kort. På senaste har det knappt funnits tid åt min älskade kamera. Vilket jag tycker är skit(!) tråkigt. Men nu passar jag på när jag kommer hem tidigt.
Vädret idag är ju katastrof! Det kom snö idag.. Hallå!!!! Vi är ju i mitten av April.. Jaja, snön försvinner lika fort som den kommer ner känns det som. Men vart är den underbara vårsolen? Som vi hade i lördags.. helt underbart.
Alla knoppar och blommor som kommit upp ligger just nu halvt begravda under den kalla snön. Det är inte vår!! För en månad sen satt jag och sola ute? och nu.. suck..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar