Tisdagkväll!

Precis klickat hem lite smått & gott till mig och Jimmy. Tränings tights & träningstopp till mig, löparskor samt träningsbyxor till älskling! Förbereder oss med lite nytt & fräscht till all träning i vinter.
Och äntligen hittade jag såna tränings tights som jag ville ha, på pricken!
Dessa nedanför.

UNDER ARMOUR W CG DRAFT TIGHTS




Annars så har jag inte gjort så mycket. Stoppade i oss lite mat & tog en dusch och nu blir det soffläge. Skönt!

Fick ett samtal när jag stod och lagade mat som var ganska roligt. Som sagt så fick jag jobbet idag och skulle inte börja jobba förren 30/9 (alltså nästa fredag). Men så blev det inte. Jag fick frågan om jag ville börja jobba redan på fredag. Alltså nu på fredag. De behövdes och självklart var mitt svar Ja, of course! Så det kändes ju kanon! Så på fredag då jävlar! Vansbro here I come!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar