Söndag!

Haft en kanon söndag, eller ja, den är inte slut ännu men av de som gått utav denna dag. Målat en del på verandan (på framsidan), klippt gräset, tvättat, åkte och slängde lite saker som skulle iväg & nu är det matlagning som gäller. Vi har med andra ord fått massor gjort idag :) Skönt! Efter maten blir det faktiskt soffläge, tror jag iallafall? Man vet ju aldrig!

I fredags åkte vi hem till svärföräldrarna i fredags och sov över till lördagen. Det var trevligt! På lördagen åkte vi och tränade med Bagheera, eller ja Stephan & Jimmy gjorde.. medans jag tog lite bilder på Baggelito. Har dock inte fört över bilderna på datorn så kan inte lägga in några nu.
Kom hem igår och jag hade planerat att jag skulle målat lite ute men icke sa nicke.. Såg ut som att det skulle börja regna hela dagen så jag lät penslarna vila tills idag ;)




Kommentarer
Postat av: vickis

åh tack gumman =D Jaa,längtar tills plutten är ute <3

2011-09-05 @ 10:59:31
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar