Lycko helg!!!

Helgen skulle vi tillbringa hemma. Men så blev det inte. Igår åkte vi ner till mina föräldrar och överraskade dom. Dom hade inte en aning om att vi skulle komma ner :)
Min älskade bror och sandra var där också så det var jättekul att vi kunde ha en lördag och halv söndag tillsammans! Så lördag kvällen blev verkligen toppen med allihopa!
Nu kommer vi till en ännu trevlig sak..

Jag gjorde en rad på topptipset i lördags innan vi åkte ner. Tänkte inte alls mer på den under kvällen.
Imorse när vi kikade på film med hemma hos mamma & pappa med hela gänget så kom tanken upp att jag skulle gå in och titta om raden satt eller inte.. trött och dann...
Stort jubel vart det när jag loggade in på mitt Svenskaspelkonto!  8500 kronor hade jag vunnit!! WIIIIIIHOOO!! Jag satte raden & min söndag blev en suuupersöndag!

Såå.. nu njuter jag här hemma i soffan. Mätt & belåten också.

Tack för denna söndag, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar