Fredag

God morgon fredag =)

Jag börjar morgonen med att slå på spotify. Tracy Chapman - fast car spelas. Den är så skönt såhär på morgonen :-)

Jag blir TOKIG på Jimmys klocka som han har brevid sängen. Ibland går den som den ska och vissa nätter går den mycket snabbare! Så det kan skilja en halvtimma eller upp mot två timmar. Så när den är 8 kan det stå 09:47 på den. Jimmy har dock inte gjort något åt det förutom att ställa om den på kvällen innan vi går & lägger oss. Men under natten hinner den ändras och klockan ringer tidigare på morgonen så vissa mornar har jimmy kommit mycket tidigare till jobbet för denna irreterande klocka. Haha..
Jag vaknade 10:15 (på Jimmys klocka) så då tänkte jag att jag självklart ska gå upp! Sätter på datorn för att kika lite, jo vad fan är klockan? 08:32!!!!!

Åh, blir ju bara less, hur kan den fungera ibland helt utan problem och nästan varannan dag går det för snabbt? Är det batteriet borde den knasa sig hela tiden ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar